24 Δεκ 2011

Παραμονή Χριστουγέννων.....

Και επιτέλους έφτασε η Παραμονή των Χριστουγέννων που την περιμέναμε με τόση λαχτάρα!

Εγώ γιατί κάθε παραμονή κατεβαίνω πάντα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για τα τελευταία δωράκια του χρόνου. Είναι τόσο όμορφο το κέντρο της πόλης μας κάθε χρόνο τέτοια μέρα. Κόσμος χαρούμενος μπαινοβγαίνει στα μαγαζιά, τα παιδιά λένε τα κάλαντα, διάφορες μπάντες γυρνάνε στους δρόμους και παίζουν μουσική, τα καφέ και τα μπαράκια έχουν παρτυ, κόσμος δίνει ευχές.
 Τι όμορφη πραγματικά εικόνα!

Και η μικρή μου γιατί θα πει τα κάλαντα μαζί με τα ξαδερφάκια της και με τα τριγωνάκια τους στα χέρια.





Ας απολαύσουμε όλοι την μαγεία των ημερών αυτών  με τα αγαπημένα μας πρόσωπα μαζί και ας ευχηθούμε το καλύτερο για μας και τον συνάνθρωπό μας.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
 σε όλους!!!!!!


Κλείνοντας την ανάρτησή μου θέλω να σας δείξω δυο δωράκια που μου έδωσαν τόσο μεγάλη χαρά.


Το πρώτο είναι από την αγαπημένη μας αχτίδα, που κανέναν δεν ξεχνάει! Σε ευχαριστώωωωωωωω
Και είμαι σίγουρη ότι το εκπληκτικό μπλε ματάκι που μου χάρισες θα μου φέρει καλοτυχία όλη την χρονιά που μας έρχεται....


Και το δεύτερο δωράκι είναι από το Αλεκάκι! Το γλυκό κορίτσι της μπλοκοπαρέας μας από την Κρήτη!
Είναι το δωράκι μου από  το διαγωνισμό που είχε βάλει και ήμουν η νικήτρια της κλήρωσης.

 Δεν είναι το στολιδακι πολύ όμορφο δώρο? Θα ομορφαίνει το δεντράκι μου όλες τις άγιες αυτές μέρες.

Ευχαριστώ πολύ!!!!





Share

24 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Τζενούλα, πολύ όμορφα τα δωράκια που έλαβες μαζί με τις καρτούλες τους. Και του χρόνου !!
Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, την κουκλίτσα σου, να περάσετε υπέροχα και που ξέρεις, μέχρι την Πρωτοχρονιά, ο Αϊ-Βασίλης μπορεί και να σου φέρει το ρόζ τηλέφωνο που του ζήτησε η Κωνσταντίνα για σένα !!
Φιλάκια !

Eva's blog είπε...

Συμφωνώ πως το κέντρο της πόλης μας είναι πολύ όμορφο!Σου εύχομαι ολόψυχα ευτυχισμένα Χριστούγεννα με αυτούς που αγαπάς!!!!! Υγεία ευτυχία και αγάπη στο σπιτικό σου καλή μου!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΡΧΟΝΤΕΣ....ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΝΑ ΠΩ ΣΤ'ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΣΑΣ!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΖΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Kiki είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!!!! Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και υγεία!!! Φιλιά πολλά!!!

elena είπε...

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά. Εύχομαι το 2012 να χαρίσει απλόχερα υγεία, αγάπη κι ευτυχία σε όλους!!!

Lyriel είπε...

Merry Christmas !! εύχομαι τα καλύτερα, να περάσετε όμορφα, να το κάψετε !! Πάντα με χαμόγελο και υγεία !!!
Φιλάκια Τζενάκι **

nadia είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία και ευτυχία!!!!

[handmade+art] x2 είπε...

Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
Misirlou & maria

Ροδανθη είπε...

Καλές γιορτές με υγεία κι ευτυχία και πάνω απ όλα αισιοδοξία,φιλιά πολλά.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Χρόνια σου πολλά . Να'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη.

Δημιουργία είπε...

Καλα Χριστουγεννα! Χρονια Πολλα, με υγεια!

Onirokosmos είπε...

Σου εύχομαι από καρδιάς της γέννησης τ ' αστέρι, χρόνια πολλά... χρόνια καλά στο σπίτι σου να φέρει...!!! Να είσαι και να περνάς όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς... Καλά Χριστούγεννα!!! ♥ ♥

maya:) είπε...

καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Χρόνια πολλά και πολύ-πολύ δημιουργικά!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΖΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!!!
ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

Mαρία είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!!! Μου έρχονται λίγο καθυστερημένα αλλά έρχονται!!!
Καλές γιορτές να περάσεις όμορφα!!!!
Φιλιά πολλά!!!

alekaki είπε...

Τζενούλα μ ου Χρόνια Πολλά! Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι μου! Σου εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά, γαλήνη, δημιουργικότητα και ευτυχισμένες στιγμές με τα αγαπημένα σου πρόσωπα! Σε φιλώ!

Μαρία είπε...

Καλώς βρεθήκαμε Τζένη ..χρόνια πολλά ...καλή χρονιά σου εύχομαι ..θα τα λέμε ...φιλάκια

Sophie είπε...

Τζενάκι μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή και δημιουργική χρονιά γεμάτη υγεία και ευτυχία!!!Χρόνια πολλά φιλακια!!!

αχτίδα είπε...

Ευχαριστώ που η κάρτα μου πήρε μία θέση στο σπίτι σου γλυκιά μου.Πέρασα να σου πω Καλή Χρονιά να έχεις και φιλάκια Αχτιδένια.

χρυσάνθη είπε...

ΤΖΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Zeta Mp είπε...

Tzenoula mou xronia polla!! Euxomai kalh Prwtoxronia me oti esu epithumeis!!! Perna apo to spitaki mou, sou exw prosklish se paixnidaki!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας μου δίνουν χαρά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Για μένα....

Η Φωτό Μου
tzeni xr.
Είμαι η Τζένη απο την όμορφη Θεσσαλονίκη, εργαζόμενη και μητέρα μιας καταπληκτικής κόρης, της Κωνσταντίνας. Μας αρέσει οτιδήποτε έχει χρώμα στη ζωή και οτι μας κάνει να χαμογελάμε......
Προβολή πλήρους προφίλ

email me

Αναγνώστες

Χρωματίζοντας τη ζωή μας...

Powered by Blogger.

Πιο δημοφιλείς:

Αγαπημένα blogs

  • *Όμορφα παιδικά μαγιό που παρέχουνα σφάλεια στο κολύμπι και προστασία από τον ήλιο. Θα τα βρείτε εδώ.* *Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ ...
    Πριν από 30 δευτερόλεπτα
  • Wow, and again wow. So beautiful are those pictures taken by Megan W. Megan is a talented wedding photographer and you can see her work in the most popul...
    Πριν από 1 ώρα
  • [image: http://herbanlifestyle.wordpress.com/2014/03/24/how-to-make-an-herbal-vinegar-hair-rinse-2/] Rinse leaves your hair feeling soft and clean Tutorial...
    Πριν από 1 ώρα
  • Δεν υπάρχει πιο ιερό και δυνατό πράγμα από την αγάπη της μάνας, ακούμε και ξανακούμε και το πιστεύουμε σαν να είναι νόμος της φύσης, εξίσου αδιαμφισβήτητος...
    Πριν από 2 ώρες
  • Φέτος το Πάσχα περάσαμε πολύ όμορφα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου στον Βόλο και στο αγαπημένο μας χωριό του Πηλίου την Μακρυνίτσα, το χωριό των γονιών μου ...
    Πριν από 3 ώρες
  • No matter how many times that you told me you wanted to leave No matter how many breaths that you took, you still couldn't breathe No matter how many nigh...
    Πριν από 3 ώρες
  • Ημερολόγιο σποράς και αγροτικών εργασιών Μαίου 2014 Παρατηρήσεις: 1. Οι ώρες είναι Ελλάδος. 2. Στην περίοδο φύτευσης η Σελήνη κινείται προς τα κάτω (προς τ...
    Πριν από 3 ώρες
  • Οι δικοί μου μικροί θησαυροί...! Τα αντράκια μου! Ο Αντώνης μου και ο Μάνος μου!!! Κ εδώ κ ενάμιση χρόνο που ήρθε στον κόσμο κ η ανιψούλα μου, μας έχει τρε...
    Πριν από 3 ώρες
  • Σουβενιρ από θαλασσόξυλαΟ Δημήτρης και η Ζωή, είναι γονείς τεσσάρων υπέροχων παιδιών, και ζουν κι εργάζονται στη Λυγιά Λευκάδος. Φέτος, για πρώτη φορά, μου ...
    Πριν από 3 ώρες
  • [image: http://www.filenades.gr/ViewArticle.aspx?Id=10262] Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να οδηγηθείτε στη σελίδα filenades.gr και στο σχετικ...
    Πριν από 3 ώρες
  • Μικρές χαριτωμένες φουντωτές μπαλίτσες μου έχουν κλέψει τα μυαλά...η αρχή έγινε με το καφτάνι της Ζυγούλη...Δυο χρόνια μετά ξεπροβάλλουν σε φουλάρι...
    Πριν από 5 ώρες
  • Με την Εύη γίναμε φίλες πριν αιώνες, έχουμε ρίξει ξενύχτια με μεζαδάκια και κρασάκια στον καναπέ της απίστευτα και αμέτρητα. Στην πορεία σφραγίσαμε τη φιλί...
    Πριν από 5 ώρες
  • *Καλημέρα...καλημέραααα...καλημέραααααα!..φίλοι μου!* *Έτσι μου την κάνατε τη χθεσινή μου μέρα..ολάνθιστη..σαν κι αυτό το υπέροχο μπουκέτο που μου έστειλε ...
    Πριν από 5 ώρες
  • Αυτή η Ανοιξιάτικη γιορτή τα είχε όλα...Άνοιξε με μια συνάντηση γεμάτη συναίσθημα και σιωπή. Ένα ραντεβού με μια ομάδα, με στόχο έναν τρυφερό χαιρετισμό. Έ...
    Πριν από 5 ώρες
  • I love growing berries and I have large patches of red raspberries, golden raspberries, black raspberries, gooseberries, and currants. For maximum yields ...
    Πριν από 6 ώρες
  • Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη! Τις μέρες του Πάσχα, δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε εκτός πρωτεύουσας, όμως περάσαμε όμορφα, σε οικογεν...
    Πριν από 14 ώρες
  • Μια κατοικία ιδιαίτερη και δραματική που σε καθηλώνει. Μαύρο, διαχρονική αξία! Το design συνδυάζεται πετυχημένα με την κλασική αξία! via Houzz
    Πριν από 14 ώρες
  • Οι χαρταετοί μου ,τα τασάκια μου ,οι κούπες μου,η βαρκούλα μου και .... Μία για μένα μία για την κολλητή μου και μία για τον άνδρα μου η οποία με δυσκό...
    Πριν από 15 ώρες
  • The* house* near the ocean, had a lovely, spacious yard. My dad had built on the left side of it, right beneath the eucalyptus tree, an improvised *outdoor...
    Πριν από 15 ώρες
  • Τι κάνετε την Κυριακή 27 Απριλίου, στις 16.00 το απόγευμα; Μα τι άλλο; Γίνεστε σούπερ-ήρωας των παιδιών σας παρακολουθώντας μαζί τους την πρεμιέρα Ένας σ...
    Πριν από 16 ώρες
  • Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη!Δεν πρόλαβα να σας ευχηθώ από το μπλογκ μου για το Πάσχα αλλά πλέον οι επισκέψεις μου είανι περιορισμένες!Σήμερα τελείωσα ...
    Πριν από 17 ώρες
  • Καταρχήν να ευχηθώ Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά! Και πολλή αγάπη!! Στη συνέχεια να σας πω ότι σας καταλαβαίνω αν έχετε πάθει μια φρίκη με το πολύ φαί (αν...
    Πριν από 17 ώρες
  • Έχω ερωτευτεί τη ραπτομηχανή μου......ράβω με τις ώρες....μου αρέσει ως και η μυρωδιά που βγάζει όταν ράβω....!!!!!!!!!!!!!!Κι ο Μπέμπης χαίρεται όποτε ράβ...
    Πριν από 19 ώρες
  • When you move to a new place, what is one of the first things you do to put your stamp on your new home? Do you put a welcoming wreath on the front door? P...
    Πριν από 20 ώρες
  • I learned within the first week or two of living here at the lease house that there were just a few things that try as I might, I would not be able to "cha...
    Πριν από 20 ώρες
  • *http://www.paterikiorthodoxia.com/* ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
    Πριν από 22 ώρες
  • TONIGHT i’m leaving for SNAP blog conference! i’m so excited. (mostly to meet the bloggers that have become some of my best friends!!!) but before i leav...
    Πριν από 22 ώρες
  • πανεμορφη πεταλουδα ορειχαλκο σε στεφανακι και διακοσμητικη φουντα!!
    Πριν από 22 ώρες
  • A little bit woodsy…a little bit modern and a whole lot of awesome! Big Plans Little Victories put together this Woodsy Modern Girls Nursery with the goa...
    Πριν από 23 ώρες
  • I do love a spray paint project. Seriously. What a difference it can make... Check out how Jenny did it over at Little Green Notebook.
    Πριν από 23 ώρες
  • Γεια σας φίλοι μου!!! Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!! Εύχομαι να περάσατε όμορφα τις άγιες ημέρες του Πάσχα και το λαμπρό φως της Ανάστασης να ζέστανε τις καρ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά φίλες μου!!!! Ελπίζω να περάσατε καλά μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!! Τέρμα τα Πασχαλινά, του χρόνου πάλι!!!!! ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Hello! I am excited to be back today to share with you my next layout for The Scrapbook Diaries. Have you heard of *The Scrapbook Diaries*? Besides having...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Ένα βαπόρι φτιαγμένο με χαρτόνι, χαρτοταινία, γυψόγαζα, ακρυλικό στόκο, ακρυλικά χρώματα και... πολύ μεράκι. Τα δύο ιστιοφόρα της Μαρίας, βαρέθ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • *Τώρα που ανοίγει ο καιρός και άρχισα περπάτημα παρέα με τον καλό μου, ήθελα ένα μικρο τσαντάκι για να έχω μαζί μου τα απαραίτητα. Ήθελα όμως να έχει στιλ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • και αυτός πράγματι, αν το σκεφτείς, είναι ένας καλός τρόπος να είσαι πάντα με εκείνους που σε διασκεδάζουν ακούγοντάς τους* *Χρόνια πολλά.* Επιστρέψαμε κα...
    Πριν από 1 ημέρα
  • *Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά σε όλους! * *Ελπίζω να περάσατε όμορφα και ζεστά τις μέρες αυτές, όπου κι αν βρεθήκατε! Εμείς εκδράμαμε στην περιοχή των Δ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Ήταν να μη γίνει η αρχή με τις πρόβες που έκανα τις προάλλες με το quilt as-you-go. Και μιας και προέκυψε η αφορμή, πειραματίστηκα με νέες ιδέες και τεχνικ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Μπορεί να μην περνούσαμε συχνά χρόνο μαζί,μπορεί να μην συναντιόμασταν τακτικά μα υπήρξε ένα αγαπημένο πρόσωπο που πάντα θα θυμάμαι.Χαμογελάστη,πάντα πρόσχ...
    Πριν από 1 ημέρα
  • Καλημέρα Φίλοι μου και Χρόνια Πολλά!!!!!!! Μια και πέρασα πολλές μέρες χωρίς υπολογιστή (ένας ιός τον έστειλε για αρκετές μέρες στο servis), είχα στην δι...
    Πριν από 2 ημέρες
  • *https://www.youtube.com/watch?v=FWlVMUaiPS8 *
    Πριν από 2 ημέρες
  • ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...Επιστροφή στην πραγματικότητα με μια σημαντική υπενθύμιση. Με ένα σκαθάρι, ένα κολιμπρί, έναν χαμαιλέοντα, ένα pupper fish, μία μέδουσα και...
    Πριν από 2 ημέρες
  • Πάει κι αυτό. Το Πάσχα εννοώ. Το περιμέναμε, το σχεδιάζαμε, τρέχαμε μέχρι τελευταία στιγμή και τώρα πια πέρασε, έτσι απλά. Ε εντάξει, εδώ που τα λέμε δεν ...
    Πριν από 2 ημέρες
  • Εύχομαι ολόψυχα σε όλες και όλους υγεία , αγάπη και χαρούμενες καθημερινές στιγμές.Η ανάσταση του Κυρίου να φέρει σε όλους μας προσωπική γαλήνη και ανάτ...
    Πριν από 2 ημέρες
  • Καθίσαμε δυο γραφιάδες να μιλάμε. Με ρώτησε πως ξημερώνω τις ημέρες μου. Με ρώτησε πως πίνω τον καφέ μου. Με ρώτησε εάν καπνίζω. Με ρώτησε αν βλέπω όνειρα...
    Πριν από 2 ημέρες
  • Yes, "let it go" is one of my favourite movie songs. And the actual movie ("frozen") that it came from is a movie that I love. I have been inspired quite...
    Πριν από 3 ημέρες
  • Lots of Easter projects and prep this week! {I'll try to to share more details of projects soon. Try.......} If you'd like to follow along with me on insta...
    Πριν από 3 ημέρες
  • Πριν από 3 ημέρες
  • Πριν από 4 ημέρες
  • Πριν από 4 ημέρες
  • Καλή Ανά(σ)ταση και Καλό Πάσχα!!!!
    Πριν από 4 ημέρες
  • *Ευχές από το SpIrtoKoyto...* *...αλλά και από το* * SpIrto Web Radio... *
    Πριν από 5 ημέρες
  • Πριν από 5 ημέρες
  • *Μέγα Σάββατον* *Μέμνησω!* *Όλα στερέψαν σιγά σιγά.* *Τα περιστέρια πετούν αργά* *Σε λίμνες άνυδρους βάλτους υγρούςΣε διψασμένους κήπους κι αγρούς.* *Μέμν...
    Πριν από 5 ημέρες
  • *ΚΑΛΗ ΚΙ' ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ* Αγαπημένες μου και αγαπημένοι μου γείτονες της πιο γλυκιάς γειτονιάς του κόσμου... Σας εύχομαι με όλη μου την ψυχή η Ανάστασ...
    Πριν από 5 ημέρες
  • καλο Πασχα φιλοι και φιλες με υγεια , ευτυχια και χαμογελα
    Πριν από 5 ημέρες
  • Πριν από 5 ημέρες
  • Παρεούλα μου γειά σου,έφτασα δυστυχώς Μεγάλη Παρασκευή για να σας δείξω κάποια από τα πραγματάκια που έφτιαξα.Τι να πω δε μου φτάνει οι ώρες της ημέρας,της...
    Πριν από 5 ημέρες
  • Καλημέρα σε όλους!!! Μεγάλη Παρασκευή σήμερα και στο δικό μας σπιτάκι είμαστε σχεδόν έτοιμοι για να γιορτάσουμε την πρώτη μας Ανάσταση και το πρώτο μας Πά...
    Πριν από 5 ημέρες
  • Καλημέρα φίλοι μου. Απλές, αλλά συνάμα πολύ ιδιαίτερες οι λαμπάδες που ετοίμασα για δυο πολύ στενά συγγενικά μου πρόσωπα. Διακοσμημένες με σχέδια από χαρτο...
    Πριν από 6 ημέρες
  • *Μεγάλη Πέμπτη χωρίς κόκκινα αυγά γίνεται?* *Τις προηγούμενες ημέρες, έβαψα πολλά αυγά με τις ωραίες -τεσσάρων διαφορετικών ειδών- βαφές * *που μου είχε φέρ...
    Πριν από 6 ημέρες
  • Ένα εξαιρετικά σημαντικό μάθημα, το τρίτο που προσφέρεται δωρεάν για να μπορέσει κάποιος να δοκιμάσει το πρόγραμμα του Εικαστικού Καφενείου. Μιλάμε για τους...
    Πριν από 6 ημέρες
  • Μεγάλη Πέμπτη σήμερα και η μέρα είναι ατέέλειωτη. Από το πρωί πολεμάω με κουτάλες, μίξερ, κρεμμυδότσουφλα και άλλα, μάχη από την οποία ελπίζω στο τέλος ...
    Πριν από 6 ημέρες
  • Καλησπέρα σας! Μέρες που είναι και σε πολλά σπιτικά θα επικρατεί Πασχαλινή ατμόσφαιρα με αποκορύφωμα το βάψιμο των αυγών :-) Στο μυαλό μου έχω πολύ έντονα ...
    Πριν από 6 ημέρες
  • Πω πω έφτασε κιόλας το *Πάσχα*! Δεν έχω προλάβει να κάνω και πολλά , οπότε αναζητώ γρήγορες και εύκολες λύσεις. Μια από αυτές είναι και τα μπισκότα. Με μια...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Με πασχαλινή διάθεση και η σημερινή ανάρτηση και αυτό για να σας ευχηθώ Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση με υγεία, χαρά και γαλήνη!
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • http://i.mixcloud.com/CHVVZq Η εκπομπή της Τρίτης 15-4-14 Και το Salon de Beaute μας
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Αγαπημένοι μου , τα τελευταία αυγά από πηλό για φέτος. Θα τα πούμε μετά το Πάσχα!!! Ως τότε, να είστε όλοι καλά, να περάσετε υπέροχα και πάνω απ'όλα με υγ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Αν παντα στη ζωη μου πιστευα σε κατι, αυτο ηταν η δυναμη της αγαπης και της καλοσυνης. Αν και γενικα θεωρω πως οι καλες πραξεις που κανουμε πρεπει να μενουν...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Έναν παρόμοιο τρόπο για να φτιάξετε αυγουλάκια από πολυμερικό πηλό σας είχα δείξει εδώ . Αυτή τη φορά έφτιαξα ένα σύντομο slideshow για να δείτε αναλυτικ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Θυμάστε πριν λίγο καιρό που σας είχα δείξει τα σοκολατένια αυγά με έκπληξη? Είχα βρει ένα ταψάκι με υποδοχές σε σχήμα αυγού αλλά δεν έκανε για την δουλειά π...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Λατρεύεις τα λουλούδια όπως και εμείς? with love, sweetcase team .ένα ταξίδι στην ευτυχία. Mια βαλίτσα γεμάτη χαρούμενα ρομαντικά ρούχα και αξεσουάρ, μ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Κατ' απαίτηση της πολύ καλής φίλης Ελενας, ανεβάζω άμεσα την σαλάτα με το όνομα σιδηρόδρομο - μου αρέσουν οι σύνθετες λέξεις, δεν μπορείτε να πείτε. Για να ε...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Μα τι λαμπάδες είναι αυτές??? Καλύτερα να τις κρατήσουμε για την συλλογή μας,γιατί αν πάμε στην εκκλησία..... Παγωτό κανεις...;;; ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Την συγκεκριμένη ανάρτηση την βασανίζω μέρες τώρα, αλλά μέχρι να καταφέρω να την ολοκληρώσω έφτασε το Πάσχα & για άλλη μια φορά συνειδητοποιώ ότι τελικά ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Η Μεγάλη Εβδομάδα έφτασε αλλά εμείς την περνάμε από τη μια παίζοντας σκυταλοδρομία με τις ιώσεις και από την άλλη με εντατικές πρόβες στη χορωδία μας, ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Υπέροχα, αφράτα, τριφτά και μυρωδάτα! *Υλικά για 100 κομμάτια περίπου:* 400 γρ βούτυρο τύπου Κερκύρας 80 γρ ελαιόλαδο 2 αυγά Ξύσμα από 1 μέτριο λεμόνι 3...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Ο ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, πιστός στο ραντεβού με τους μικρούς του φίλους, διοργανώνει τον Απρίλιο και τον Μάιο *δημιουργικά εργαστήρια* που θα ταξιδέψουν τ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Ένα πραγματικά υπέροχο Κέικ Σοκολάτας, με πλούσια υφή, νηστίσιμο αλλά νοστιμότατο που θα σας ενθουσιάσει. Η επικάλυψη απαραίτητη για να ολοκληρωθεί η σοκολα...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Καιρό έχουμε να τα πούμε. Λίγο τα ταξίδια στη συμπρωτεύουσα, λίγο οι δουλειές και τα τρεξίματα, βάλε και μια κακοκεφιά χωρίς λόγο, έτσι για να μας βρίσ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Καλησπέραααα!!! Καλώς ήρθες άνοιξη!!! Χάθηκα ξανά! Ζητώ συγγνώμη μιας και τρέχω! Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν θα σταματήσει, οπότε ας αλλάξουμε διάθεση!!! ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Λίγο καθυστερημένη η ανάρτηση αυτή αλλά νομίζω ότι κανένας μας δεν έχει ξεχάσει τι περάσαμε πριν δέκα ημέρες! Εγώ τουλάχιστον τα έχω ακόμη στο μυαλό μου σα...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Γεια σας, Πέρυσι σας είχα παρουσιάσει την πρώτη μου απόπειρα διακόσμησης πασχαλινών λαμπάδων. Η ιδέα με είχε ενθουσιάσει και αποφάσισα να διακοσμήσω και...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Καλησπέρα!!!! Η καινούρια μου μανία, με αυτήν την τεχνική!!! Ηταν να μην αρχίσω.... το έβλεπα μήνες αποθήκευμενο στο pinterest. τελικά δεν πήγαινε άλλο και ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Την Τετάρτη 9/4/2014 στο Αχίλλειον πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η λογοτεχνική εκδήλωση με θέμα : Παπαδιαμάντης – Καβάφης “η επικαιρότητα μέσα από τη...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Πριν δύο χρόνια έτυχε να μάθω για τη μεγάλη  δράση και δραστηριότητα μιας ομάδας ανθρώπων που εργάζονται αφιλοκερδώς για το "κακοποιημένο παιδί".  Η ομάδα αυ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Μη βιαστείτε να παραγγείλετε πριν ολοκληρώσετε την ανάγνωση, διότι δε πρόκειται για εμπόριο του γκουρμέ αυτού εδέσματος,αλλά τον παθό μου τον τάραχο απο ένα ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • ανοιξη ειναι θαρρω με λεμονια , λεβαντες και κουδουνακια χριστουγεννιατικα
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • *Πως αγαπώ τα πλεκτά στεφάνια το έχετε καταλάβει φαντάζομαι. Κάθε φορά που πλέκω ένα καινούριο σκέφτομαι πως είναι το τελευταίο. Μετά όμως κάποια φίλη μο...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • *Καλή πορεία ...προς το Πάσχα....* *αγαπημένοι μου....*
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Καλημέρα!!! Σήμερα θα σας δείξω τα πραγματάκια που έφτιαξα για μια βάπτιση με θέμα το Παλιό Παιχνίδι με πολλές σβούρες και γιογιό!! Η μανούλα Γλυκερία ήθε...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Ροζ και ρομαντισμός στις λαμπαδίτσες !!!!!! Ροζ και λευκό πλακέ κερί με δαντέλες ,κορδέλες και πέρλες για κάποια πολύ πολύ ρομαντικά κοριτσάκια!!!!! Οι φώτο....
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Hi Folks, been a crazy few months, very little crafting, sadly, I been renovation my mums apartment from a scruffy messy shell into a lovely 1 bed luxury ;...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Χάθηκα μεν από τη γειτονιά εξαιτίας κάποιων δραστηριοτήτων πασχαλινών -και όχι μόνο- που με κράτησαν μακριά (και με κρατούν για λίγο ακόμη) από τα blo...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • Πασχαλινή λαμπάδα για αγοράκι σε μπεζ γαλάζιο Πασχαλινή λαμπάδα σε vintage στυλ και παστέλ χρωματισμούς
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • * Συνθέσεις με το πλεκτό της γιαγιάς ...* Necklace - Cotton cord, wood, jade, crochet - Pyroessa Κοντό *κολιέ από βαμβακερό κορδόνι * Necklace - Cotto...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Γεια σας , δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαρούμενη με κάνετε που διαβάζω τα πολύ όμορφα ,γλυκά σας σχόλια που μου αφήνετε στο blog μου αλλά και στο mail...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Λαμπαδούλες Πασχαλινές για το 2014 ! ! ! Μέρος 2! Οι λαμπαδουλες ετοιμάζονται μιας και το Πάσχα πλησιάζει!!! Soap C...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Κάνετε κλίκ για μεγέθυνση της κάθε φωτογραφίας. Click photo to enlarge. Σήμερα θα γνωρίσουμε μία πανέμορφη μεσαιωνική πόλη, στην καρδιά της Τοσκάνης, τη...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Πριν από 2 εβδομάδες
  • Μια λαμπάδα διαφορετική και εναλλακτική, για μια rock κυρία !!!
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι!!! Λίγο πρίν έρθει το Πάσχα με ανοιξιάτικη διάθεση ταξίδεψα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο που λατρεύω σε διάφορες επιφάνειες ... ...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • http://fridge.gr/48078/stiles/easter-eggs/ http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/p/blog-page_7452.html Μπείτε τα δείτε τα υπέροχα καλαθάκια της φίλης μπλοκερ...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • *Καλησπέρα!!!!* *Τι κάνετε???? πάλι χάθηκα, αλλά πάλι τρέχω... έχουμε το bazaar το ΣΚ που μας έρχεται με τον σύλλογο "Τα κορίτσια φτιάχνουν".. 2ήμερο αυτήν...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Πάει πολύς καιρός που κάποιοι τα έβαλαν με την νεολαία μας. Νόμιζαν ότι με μια κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν, με την ανεργία και την υποβάθμιση της ζωή...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Καδράκι για παιδικό δωμάτιο Σούπερ ήρωας
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Πάρα πολύ απλό, οικονομικό και εύκολο, αλλά μόνο με την προϋπόθεση ότι ξέρει κάποιος να ράβει.....στοιχειωδώς τουλάχιστον. Παίρνουμε απομεινάρια από παλιά ...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • ΜΕ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΣΩ ΣΗΜΕΡΑ..... ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ....... *ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ* *ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ* *ΓΙΑ Μ...
    Πριν από 2 εβδομάδες
  • Φτιάξε εύκολα και γρήγορα χάρτινο κουτάκι σαν αυτά από γάλα και βάλτε μέσα δωράκια ή γλυκάκια για τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Πρωτότυπη ιδέα ακόμα και μπομπ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Deniz temalı ürünleri daha çok erkek bebek anneleri tercih ediyor. Bu kez tatlı mı tatlı bir kız bebek için çalıştık. Hem de çok büyük keyifle... Çağla Su ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Μαθαίνω για τους σεισμούς. Κλικ στην εικόνα [image: http://geogr.eduportal.gr/askhseis/earthquakes/er_quakes.htm] Μαθαίνω για τις κινήσεις των λιθοσφαιρικώ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Ένα δροσερό προσκλητήριο για καλοκαιρινά καλέσματα και όχι μόνο!
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Πριν από 3 εβδομάδες
  • Τον παλιό καλό καιρό, όταν οι ευχές βοηθούσαν ακόμα στις δύσκολες περιστάσεις, ζούσε ένας βασιλιάς. Όλες oι θυγατέρες του ήταν πανέμορφες, η μικρότερ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Ποιός να το πίστευε ... μόλις το είδα σε κατάστημα σε προσφορά .... ήταν παντελόνα, μου θύμισε το ντεσέν του την επίδειξη του σχεδιαστή που μου αρέσει πάρ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Η ιδέα με τα υφασμάτινα γράμματα αρέσε πολύ! Κρεμασμένα σε τετράγωνα ή πλακέ κεριά, τα αρχικά γράμματα των ονομάτων δίνουν ένα ιδαίτερο χρώμα στις φετινές ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Καλησπέρα αγαπημένοι φίλοι και φίλες μου! Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά πια και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να σας δείξω ανοιξιάτικ...
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Υλικά για την εφαρμογή των *STENCIL:* - Τα ίδια τα stencil (τυποποιημένα της αγοράς ή χειροποίητα). - Χρώματα; - Βούρτσες stencil: - Χάρακας κα...
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • Καλησπέρα και Χρόνια πολλά!!! Σήμερα είναι μέρα μπακαλιάρου και σκορδαλιάς... αλλά και εθνικής υπερηφάνειας! Μέσα σε όλα αυτά κατάφερα με τη λιακάδα να βγάλ...
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • από μένα , μια απλή χριστιανή ορθόδοξη , ελληνίδα μάνα, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ..... σε όλους όσους την πονούν και την αγαπούν τιμώντα...
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • *Φτάσαμε κιόλας στο "part 6";* *"Να σωπαίνεις"* Τώρα θα μετρήσουμε δώδεκα και θα μείνουμε όλοι ακίνητοι. Για μια φορά πάνω στη γη ας μη μιλήσουμε σε καμι...
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • Μαρκαδοράκι και ακουαρέλα
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • Καλημέρα! Μια σύνθεση για την οικογένεια για την πρόκληση Μαρτίου στο Scrapbooking in Greece. Ελπίζω να σας αρέσει.
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • Καλημέρα!!! Μ αρέσει που τον τελευταίο καιρό όταν φτιάχνω συνθέσεις,κάρτες,άλμπουμ ,καμβάδες λερώνω τα χέρια και αυτό το παιχνίδι με τα χρώματα είναι πολύ ...
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • Για δεύτερη χρονιά λαμπάδες από Βένια & Γωγώ, με ιδιαίτερη έμπνευση . . . η λαμπάδα & το ... μοντέλο!!! με κολιεδάκια , με κουμπά...
    Πριν από 1 μήνα
  • *Αν δεν έχετε γίνει ακόμα γονείς, τότε είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν ξέρετε για το μυαλό ενός μωρού και που αν τα μάθετε θ...
    Πριν από 1 μήνα
  • Γειά σας γειά σας!!!!εκανα και εγω την εμφανιση μου εστω και λιγο καθυστερημενα!!!! μιας και ο χειμωνας επισήμως μας αποχαιρετησε αλλα ανεπισήμως ...
    Πριν από 1 μήνα
  • Γιορτή της γυναίκας σήμερα κι αν και δεν είμαι λάτρης αυτού του είδους των "ημερών" ένα μήνυμα από τα καταστήματα pennie.gr ήταν η αφορμή για αυτή μου την ...
    Πριν από 1 μήνα
  • *Η Δράση Ελληνίδων Drasi Greek bloggers *έκανε ένα ηχηρό κάλεσμα σε όλους τους δημιουργούς που θα ήθελαν να προσφέρουν μια ή περισσότερες κατασκευές τους μ...
    Πριν από 1 μήνα
  • You know that show from VH1 "Behind the Music"? Well lately I feel like lately on this blog I've been telling stories behind the crafting! It kind of cr...
    Πριν από 1 μήνα
  • Σταθμός ΒΙΚΤΏΡΙΑ, ώρα 18:37. Βγαίνω γρήγορα από το βαγόνι για να προλάβω το στριμωξίδι στις κοιλιόμενες (δεκα σκαλάκια όλα κι όλα, αλλά κουβαλάω και 6-7 κι...
    Πριν από 1 μήνα
  • It's *Wood You Like to Craft* week again and this month we are welcoming Spring. Head on over to the WYLTC blog to get all the details on my Spring Flower...
    Πριν από 1 μήνα
  • Καλημέρα στην όμορφη παρέα!!!!!Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή να έχουμε!!!! Πρώτα ο Θεός να μας δίνει δύναμη να αντέξουμε τα δύσκολα..... όλα καλά θα πάνε.... ...
    Πριν από 1 μήνα
  • art is LIFE ....καλη Κυριακη της Αποκριας!!!!!!!!! 3ος γυρος του τουρνουα..ειμαι απο τις τυχερες που περασαν στον 2ο γυρο και μαλιστα με πολυ καλ...
    Πριν από 1 μήνα
  • https://www.facebook.com/pages/Angels-Chic-Dreams/269957039760696?ref=hl
    Πριν από 1 μήνα
  • Στα γρήγορα μια ανάρτηση… έχουμε προθεσμία λέμε!!!!!! Η Μυρτώ δημιούργησε  ένα νέο μπλογκ για προκλήσεις η οποία λήγει σε μερικές ώρες .. Scraps N Pieces.. τ...
    Πριν από 1 μήνα
  • Μάσκα από γύψο και ζωγραφισμένη με ακρυλικά *Μία από τις έννοιες της λέξης Μάσκα στο λεξικό είναι η καλύπτρα των ματιών ή όλου του προσώπου για μεταμφίε...
    Πριν από 1 μήνα
  • *Ζωγραφική πάνω σε ξύλο με μεικτές τεχνικές και ακρυλικά διαστάσεων (40 x 70)*
    Πριν από 2 μήνες
  • *Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε αυτούς τους αγώνες που γίνονται παράλληλα με τους Ολυμπιακούς αγώνες ( θερινοί και χειμερινοί. ΣτηνΕλληνική ομάδα μ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Από το πουθενά άρχισαν να εμφανίζονται άνθρωποι στη ζωή μου. Και ξέρεις κάτι; Μ'αρέσει!
    Πριν από 2 μήνες
  • [image: image title] Οι χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2014 γίνονται στο Sochi της Ρωσίας αυτές τις μέρες!!! (7-23 Φεβρουαρίου) Εγώ παίρνω μέρος με την ε...
    Πριν από 2 μήνες
  • Φίλες μου καλημέρα! Πριν πετάξουμε κάτι πρέπει να του δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία έτσι όταν βρήκα στην αποθήκη στο χωριό ένα παλιό...
    Πριν από 2 μήνες
  • Surprise! The hubby and I are expecting our first little one this June! I'm just a little over 21 weeks and time is flying by! I just know this little on...
    Πριν από 2 μήνες
  • Even more remarkable is the *las vegas florists* and possibly America. It is not! Only 40% of the *las vegas florists* of Las Vegas, you'll want an agent...
    Πριν από 2 μήνες
  • Μια σύνθεση που έφτιαξα, μετά από αρκετό καιρό, και θα λάβω μέρος στην πρόκληση *"Totally addicted to...." * του Once Upon a... Sketch. Βασίζεται στο π...
    Πριν από 2 μήνες
  • Θυμάστε την "Πιατέλα από περιοδικά" ; Είπα να κάνω ένα ρολόι.... Δίπλωσα λοιπόν τα χαρτάκια μου και άρχισα να κάνω τον κύκλο που θα έβαζα τον μηχανισμό...
    Πριν από 2 μήνες
  • Μήνας γενεθλίων ο αγαπημένος Φεβρουάριος...και τί καλύτερο από το να τον υποδεχτούμε με δαχτυλίδια αποτελούμενα από vintage κουμπιά!! Από την εξαιρετικά μεγ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Λέτε να έχει και το δικό σας παιδί αυξημένη διαίσθηση ή την έκτη αίσθηση? Το δικό μου σίγουρα όχι και ευτυχώς γιατί νομίζω πως θα με τρόμαζε όλο αυτό! Διαβ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Αφήσαμε την ραπτομηχανή στην άκρη και πιάσαμε για λίγο τα πινέλα και τα ακρυλικά χρώματα. Για την Ρ. που αγαπάει το πλούσιο άρωμα του καφέ που πλημμυρίζει τ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Μετά από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας επέστρεψα δυναμικά.. Νέα σχέδια, έντονα χρώματα και πλεξούδες παντού!! Αλήθεια, πώς σας φαίνονται;
    Πριν από 2 μήνες
  • Το καλοκαίρι που μας πέρασε η μαμά Άννα βάπτισε της κορούλα της Βασιλική σε ένα πανέμορφο εκκλησάκι! Η Άννα μου έστειλε καταπληκτικές και άκρως καλλιτεχνικ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Πολύχρωμα ή και μονόχρωμα τα χειροποίητα αμάνικα μπλουζάκια μπορούν να φορεθούν με όλα σχεδόν τα στυλ ρούχων και όλες τις ώρες της ημέρας . Π...
    Πριν από 2 μήνες
  • (πηγη:http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/) Θέλω να τρέξω..... .......με τα χέρια ανοιχτά...
    Πριν από 2 μήνες
  • Πριν από 2 μήνες
  • Η αλήθεια είναι οτι δεν ήξερα τι τίτλο να βάλω στην ανάρτηση αυτή! Ούτε ξέρω τι σχόλια να βάλω .... τα συναισθήματα τόσο έντονα! Και οι λέξεις μοιαζουν τοσο ...
    Πριν από 3 μήνες
  • Τον Σεπτέμβρη βαπτίστηκε η Βασιλική! Η επιλογή της μαμάς ήταν η δαντέλα ως κύριο χαρακτηριστικό! Τα προσκλητήρια Οι μπομπονιέρες Τα μπισκότα Τα χε...
    Πριν από 3 μήνες
  • To μάθατε αυτό; Λευκή βδομάδα: http://paidikihara.gr/index.php/2013-10-22-14-02-08
    Πριν από 3 μήνες
  • Πριν από 3 μήνες
  • Στο wiktionary -ελληνικά βικιλεξικό- βρίσκουμε την λέξη "σαλιάρα" ως ουσιαστικό, γένους θηλυκού με τις εξης εξηγήσεις : 1. μικρή πετσέτα σε σχήμα μηνί...
    Πριν από 3 μήνες
  • Ακόμα δεν έχω κάνει σε όλα τα χρώματα,αλλά κοντά είμαι,τουλάχιστον στα χειμωνιάτικα! Σειρά έχει το γκρι-μπλε και γκρι-μωβ! Καλή χρονιά κιόλας!!!Ελπίζω ...
    Πριν από 3 μήνες
  • Ο Χρηστάκος μου φέτος έπρεπε να ντυθεί καλικάντζαρος για το θεατρικό στο νηπιαγωγείο του, έτσι αποφάσισα να του φτιάξω την στολή εγώ. Μετά από λίγη προσπάθ...
    Πριν από 3 μήνες
  • Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πριν από 4 μήνες
  • Πριν από 4 μήνες
  • Καλώς σας βρίσκω και πάλι! Χάθηκα, το ξέρω, όμως δεν σταμάτησα να ασχολούμαι και θα σας τα δείξω όλα μαζεμένα σήμερα!! χαχαχα Σας ευχαριστώ όλους που έρχ...
    Πριν από 4 μήνες
  • Το έχει αυτό το σκ να γράφω τις σκέψεις μου για να μπορέσω να εκτονωθώ. Και έτσι ευτυχώς που είμαι σε αυτή την φάση γιατί δεν ξέρω πότε θα ξαναέγραφα στο ...
    Πριν από 4 μήνες
  • Ύστερα από απορία αναγνώστη,σε αυτή την ανάρτηση θα δείξουμε πως να δημιουργήσετε ηλεκτρονική μορφή του περιοδικού σας ή του καταλόγου σας. Δημιουργήστε έν...
    Πριν από 4 μήνες
  • Οι φωτογραφίες είναι χάλια, στην πραγματικότητα είναι πολύ όμορφα, πρώτη φορά επιχείρησα να φτιάξω διακοσμητικά με πηλό και φυσικά η διακόσμηση είναι τι άλλο...
    Πριν από 4 μήνες
  • Hi folks! What's up? It's raining and I have the most "amazing" mood. A little sad, a little angry and very very tired. I would like to just give ...
    Πριν από 5 μήνες
  • Τον Σεπτέμβριο βαφτίστηκε η ανιψούλα μου και το θέμα της βάφτισης η γλυκιά και ρομαντική Sarah Kay και τα χρώματα ροζ και βεραμάν. Δυστυχώς πολλές φωτογρ...
    Πριν από 5 μήνες
  • See below for this week’s top 5 favorite Pinterest picks. It’s looking a little like Thanksgiving to me. Trending this past week on Pinterest are cool kitc...
    Πριν από 5 μήνες
  • Καλησπέρα φίλοι μου!!! Απόψε θα σας δείξω τι έφτιαξα για τον γάμο δυο αγαπημένων μου προσώπων...του Διονύση με την Ελευθερία!!!!! Τα προσκλητήρια δεν τα έφτ...
    Πριν από 5 μήνες
  • ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ..!!! ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΟΡΤΗΣ..ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ..ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΩΝ ΗΜΩΝ Η ΕΥΧΗ..ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ....
    Πριν από 5 μήνες
  • *SPREISHOP* - Keadaan kamar yg berantakan kerapkali apply aura ikut ngakl karuan, termasuk pun hasrat bersinggungan seksual. Suasana relaks & seksi in kama...
    Πριν από 6 μήνες
  • Blogoγειτονάκια μου καλημέρα!!!! Κοντεύουν δύο χρόνια από την τελευταία μου ανάρτηση και η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε πολύ τούτη η blogoγειτονιά! Άρχισα ...
    Πριν από 6 μήνες
  • Πριν από 6 μήνες
  • Ξεκίνησα να πλέκω σκούφους και ενθουσιάστηκα. Από τότε, όλο και κάποιο σχέδιο καινούργιο έρχεται μπροστά μου. Στις δε ενημερώσεις που λαμβάνω στο email, τα...
    Πριν από 6 μήνες
  • Πριν από 6 μήνες
  • Αυτό είναι το πρώτο δακτυλίδι που φτιάχνω από ασήμι και το αγαπάω ιδιαίτερα ίσως γιατί οι λαδοπράσινες αποχρώσεις πάνω στο ανακυκλωμένο χαρτί μου δημιουργο...
    Πριν από 7 μήνες
  • *ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ* Ὅλα τὰ ποιήματά μου γιὰ τὴν ἄνοιξη ἀτέλειωτα μένουν. Φταίει ποὺ πάντα βιάζεται ἡ ἄνοιξη, φταίει ποὺ πάντα ἀργεῖ ἡ διάθεσή μου. Γι᾿ αὐτὸ ἀν...
    Πριν από 7 μήνες
  • *Red ombre hair* :For your very last calendar year, it seemed like each and every starlet in Hollywood was rocking ombré hair-that 50 percent brown, 50 % b...
    Πριν από 7 μήνες
  • Πριν από 7 μήνες
  • Τελειώνει το καλοκαίρι Είπα πολλές φορές να μη γράψω μα δεν τα κατάφερα άδεια μερόνυχτα μακριά σου Κλείνω τα μάτια Είμαι κάπου εκεί μαζί σου Ζούμε μαζί Αδ...
    Πριν από 8 μήνες
  • Μια ζεστή Κυριακή του Ιουνίου, έγινε η βάπτιση της μικρής Εβελίνας. Οι γονείς της μικρούλας, πολύ αγαπητοί μας φίλοι, οπότε καταλαβαίνετε οτι βάλαμε ένα τσ...
    Πριν από 9 μήνες
  • Μία συλλογή κατασκευών μια συλλογή υπέροχων αναμνήσεων κάθε φωτογραφία χίλιες εικόνες για μένα εικόνα από το καμάρι της Στεφανίας όταν μου έφερνε ''κάτι'' π...
    Πριν από 9 μήνες
  • Αγαπημενες μου φιλεναδιτσες καλησπερα σας!!!!!!! Μου αρεσει που σας ειχα υποσχεθει οτι δεν θα ξαναχαθω!!!!!! Λοιπον αρχικα εχω δουλεια!!!!!!!! Αυτο...
    Πριν από 9 μήνες
  • Αγαπημένες φίλες, Αγαπάτε το χειροποίητο? Εχετε ταλέντο στην κατασκευή κοσμημάτων και αξεσουάρ? Θέλετε να προβάλλετε και να προωθήσετε την δουλειά σας? Το ...
    Πριν από 9 μήνες
  • Μα τι όμορφο τριήμερο ..!!! Πόσο γεμάτο μα καθόλου ξεκούραστο .. Ατελείωτες ώρες στη θάλασσα ..ηλιοθεραπεία ..μπύρες και βουτιές ..αααα και ελαφρύ κάψιμο απ...
    Πριν από 9 μήνες
  • [image: handphone anti maling, samsung] *Perkembangan Teknologi* - Setelah sebelumnya saya menulis Artikel *Aplikasi Intagram Akan diLuncurkan Untuk Window...
    Πριν από 10 μήνες
  • Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα, σήμερα σας έχω μια ανάρτηση στα γρήγορα, για έναν γλυκό διαγωνισμό που συμμετέχω, του sugarbuzz και της γλυκιάς Αθηνάς...
    Πριν από 10 μήνες
  • Τα νέα μου, η δίαιτα καλά κρατεί έχει πέσει λίγο και η ζυγαριά αλλά μερικές φορές έχω κάνει κανα δυο ατασθαλίες γι'αυτό ψάχνω κάτι άλλο να ακολουθήσω να μην ...
    Πριν από 10 μήνες
  • *Εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει στις ψυχές όλων μας* *γαλήνη και απέραντη αγάπη!!* *Να περάσουμε καλά, να μην το παρακάνουμε* *και να προσέχουμε πο...
    Πριν από 11 μήνες
  • *Δεύτερη ανάρτηση μέσα στον ίδιο μήνα...??* *Σκάνδαλο... παρακαλώ να γραφτεί στα πρακτικά ...* *Τι καλύτερη αφορμή θα έβρισκα από την παρουσίαση τών μόλις τε...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πριν από πολλούς μήνες, έπεσα πάνω σε κάτι υπέροχα βίντεο με hula hoop και θαύμασα εκείνους που μπορούν να το κάνουν. Πέρασε καιρός μέχρι να αποφασίσω να δ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πριν από 1 χρόνια
  • Αποκριάτικη καλημέρα!!!! Τι κάνετε φίλοι μου?? Είμαι σίγουρη ότι όλοι ψάχνουν κάτι να ντυθούν την τελευταία στιγμή κι εγώ βρέθηκα σε αυτή τη φάση χθές το β...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Pemandangan pasar tradisional selalu menampilkan kesan kumuh karena kondisinya tidak tertata dengan rapih alias tak teratur atau semrawut. Meski terkes...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Hello my fellow bloggers, welcome to the first day of Autumn, and to OUAS March challenge! *Theme: "Its The Weekend!"* What does your weekend look lik...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Kristin Chenoweth in a Tony Ward dress and Simon G jewelry, Jane Fonda in Versace. Chenoweth amazing dress . Lot of black, beige and sparkle on the Oscars...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Designer Helen Cant from Make Jewellery Magazine has come up with more lovely Jewelry projects using my images! This time the theme was maps and she used sev...
    Πριν από 1 χρόνια
  • αχ αυτες οι ιωσεις!αφου αρρωστησαμε οικογενειακος,μα καιρος ειναι κ αυτος;μια ζεστη μια κρυο,ελεος!η να καλοκαιριασει η να χειμωνιασει!χαχα!σε αυτο το διασ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • *Καλή χρονιά!!!* *Πολύχρωμη και γελαστή!!! *
    Πριν από 1 χρόνια
  • Ευχομαι καλη χρονια με υγεια (πανω απο ολα) δυναμη (για παν ενδεχομενο) και πολλες ευτυχισμενες στιγμες ! ! ! Χρονια πολλα ! ! ! glitter-graphics.c...
    Πριν από 1 χρόνια
  • ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΏ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΆΤΟ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΉ ΗΡΕΜΊΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΑΡΧΊΣΟΥΝ ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΠΊΔΕΣ ΝΑ ΦΥΤΡ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πολλές ευχές στο αγαπημένο Enjoy Scrapping για τα γενέθλια του! Επ'ευκαιρίας των γενεθλίων του σήμερα, δίνει την δυνατότητα σε όλους μας να κερδίσουμε ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν καθώς επίσης και στο Ναυτικό μας. Με αφορμή τη σημερινή μέρα αν και είναι περίοδος χρισουγεννιάτιων πρ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • *Σήμερα αν και ζωγράφιζα όλο το πρωινό επειδή ο Δημήτρης είχε πάει το αμάξι του για σέρβις σκέφτηκα να κάνω κάτι για συμπλήρωμα το μεσημέρι. Ανακάλυψα ένα ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Τρεις κουμπαράδες για την έκθεση μας με θέμα ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΚΟΥΝΙΣΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ ΌΛΑ ΤΑ ΚΟΧΎΛΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πριν από 1 χρόνια
  • Wonky Cake (μη παράλληλα επίπεδα), για τα 2α γενέθλια του Χριστοφοράκου μου! *Το νοημα της 28ης Οκτωβρίου* *(έκθεση μαθήτριας Δημοτικού)* Η 28η Οκτωβρίου εί...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Όπως σας είχα ενημερώσει και σε προηγούμενη ανάρτηση, το blog αυτό έφτασε στο τέλος του... μια καινούργια ιστοσελίδα όμως γεννήθηκε! πατήστε εδώ για ν...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πριν από 1 χρόνια
  • Μετά τα towel cake τόλμησα αυτή την κατασκευή η οποια ειναι με χαρτόκουτα και επενδυμένη με προικα μωρού και συγκεκριμένα σετ σεντονακια με μαξιλαράκι κο...
    Πριν από 1 χρόνια
  • *1. Amazing Adventures in Thailand* A few years ago, I decided to migrate the majority of my efforts, lifestyle and long-term ninja training programs to...
    Πριν από 1 χρόνια
  • It's Friday and that makes me HaPpY Here is our instagram week thank goodness she has him to help her with homework the girls received happy mail and t...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Σε γνώρισα πριν απο 8 χρόνια Οι μπαμπάδες μας κολλητοί φίλοι είχαμε χάσει και οι δυο τις μαμάδες μας απο καρκίνο μας ένωσε αυτό Ένα γλυκό χαμόγελο είσαι στο ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Μετά από πάρα πολύ καιρό ήρθε η ώρα για μια νέα ανάρτηση! Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με πολλή αγάπη! Δεν σας υπόσχομαι ότι θα ξαναφανώ σύντομα γιατί αυτόν τον...
    Πριν από 1 χρόνια
  • *Σανδάλια* για σήμερα , σανδάλια να τα ομορφύνουμε και να γίνουν διαφορετικά να μας αλλάξουν τη διάθεση αν και μεταξύ μας μια χαρά τους βλέπω τους Έλληνες ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Λείπω πολύ, το ξέρω αλλά... δείτε παρακάτω και θα καταλάβετε το γιατί... και όχι μόνο... έχει κι άλλα!!!
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υποσχέθηκα ανάρτηση έκπληξη πριν φύγω για διακοπές!! Ένα ξύλινο κουτί διακοσμημένο από ένα δωδεκάχρονο παιδί. "Κοίτα θεία! Μόνος μου το έφτιαξα! Σ'αρέσει;"...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Το φετινό καλοκαίρι σε τίποτα δεν θυμίζει παλιότερες εποχές. Από τη μία η οικονομική κρίση που έχει πλήξει τους πάντες και από την άλλη η αβεβαιότητα που...
    Πριν από 1 χρόνια
  • *Καλησπέρα σε όλη την blogoπαρέα!!! Η εξεταστική τελείωσε εδώ και μια εβδομάδα και μόλις τελείωσε μάζεψα τα πράγματά μου και έφυγα με τον Γιώργο για τη Λευ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Καλημέρα! Τί κάνετε? εγώ προσωπικά ανυπομονώ να έρθει ή ώρα που θα σταματήσω απο την δουλειά και θα έχω μόνο τα παιδάκια μου να ασχολούμε... θέλω Δι...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πριν από 1 χρόνια
  • Την συνταγη την βρηκα εδω http://www.sintagespareas.gr Ομολογω οτι ειναι η καλυτερη ζυμη απο οσες εχω δοκιμασει.Αν σας αερσει η χοντρη ζυμη αυτη η συνταγη ...
    Πριν από 1 χρόνια
  • Πρωτότυπη ιδέα με εξαιρετικά στοιχεία ανακύκλωσης ! *Οδηγός Βήμα - Βήμα Για Να Φτιάξετε Κουνουπιέρα Υπνοδωματίου Απο Την Ρένα [Χειροκατασκευες]* "Π...
    Πριν από 2 χρόνια
  • Γειά σας, γειά σας μπλοκοφίλοι μου! Χάθηκααααα...!!! Το ξέρω!!! Ε την έχω δει "επαγγελματίας" τώρα και ασχολούμε με τις μπομπονιερίτσες μου...! Και όλα αυτά...
    Πριν από 2 χρόνια
  • Φίλοι μου, λυπάμαι πολύ όμως σκέφτηκα αρκετά και τελικά αποφάσισα να κλείσω το blog αυτό. Δεν μπορώ να έχω 2 blogs, μόνο το ένα μπορώ να κρατήσω γιατί έχω ...
    Πριν από 2 χρόνια
  • *Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, καλή εβδομάδα σε όλους!! Η γιορτινή περίοδος τέλειωσε και ξεστολίσαμε... Η χαρούμενη ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων κ της Πρ...
    Πριν από 2 χρόνια
  • by Teresa Wozniak
    Πριν από 2 χρόνια
  • Hello Friends! I hope everyone is having a great week! Thank you for your sweet comments on my last post, they were greatly appreciated! I wanted to let y...
    Πριν από 2 χρόνια
  • Καλησπέρα και Καλό μήνα! 1η Δεκεμβρίου σήμερα και η πρώτη πρόκληση του Get Creative είναι έτοιμη και μπορείτε να τη δείτε εδώ! Άλλος ένας μήνας με δημιουργί...
    Πριν από 2 χρόνια
  • Στην *Αγγλία* τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα είναι η παραδοσιακή *Πουτίγκα *για καλή τύχη, In *England* Christmas dishes is the traditional *Pudding*...
    Πριν από 2 χρόνια
  • ...Πρίν κάποιους μήνες σχεδιάζοντας το γάμο της αδερφούλας μου κ συζητώντας μαζί της τις ιδέες μου σκέφτηκα να κάνουμε κάτι διαφορετικό όσον αφορά τα τραπέ...
    Πριν από 2 χρόνια
  • Tα Sweets by Tina θα βρισκονται στη Βιλκα στο 1ο Bazaar του THEVIEW στις 16 & 17 Απριλιου - 12.00μμ με 12.00 π.μ. Σας περιμενω να δοκιμασετε τα cupcakes, c...
    Πριν από 3 χρόνια
  • Ολα τα ιστολόγια που ασχολούνται με κατασκευές παντώς τύπου και δείχνουν τις τεχνικές τους θα τα βρείτε συγκεντρωμένα εδώ: Η Ελληνική εκδοχή Βήμα - Βή...
    Πριν από 3 χρόνια